اهلا بيك فى منتدى رفيق العمر
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

مشكلتي كبيرة جدا جدا

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
حبيب عمرى

مشكلتي كبيرة جدا جدا Empty
مُساهمةموضوع: مشكلتي كبيرة جدا جدا   مشكلتي كبيرة جدا جدا Emptyالأحد مارس 16, 2008 7:20 pm

انا مشكلتي كبير ومستحيل القى واحد يحلهالي ياسيد ريفو لو تلقى حل عندي ليك علبة شكولا ولكن لازم اخذ نصها المشكل هو اني احب النوم من الساعة 9 الى الساعة 7 الصبح
admin
Admin
Admin
admin

مُساهمةموضوع: السلام عليكم انا السيد ريفو   مشكلتي كبيرة جدا جدا Emptyالأحد مارس 16, 2008 7:30 pm

شناز كتب:
انا مشكلتي كبير ومستحيل القى واحد يحلهالي ياسيد ريفو لو تلقى حل عندي ليك علبة شكولا ولكن لازم اخذ نصها المشكل هو اني احب النوم من الساعة 9 الى الساعة 7 الصبح

المشكلة انك لو متعود على انك ترقدى من 9 الى 7 شئ كويس بس اهم شئ الراحة النفسية وبعدين ما تفكرى اكتير لان التفكير ما ليه فائده وان شاء الله حالك موجود غدوا الحل يكون موجود فرصه سعيده يا شناز lol!
https://nour3iny.yoo7.com
NONA

NONA

مُساهمةموضوع: رد: مشكلتي كبيرة جدا جدا   مشكلتي كبيرة جدا جدا Emptyالأربعاء مارس 26, 2008 2:58 am

هاى شناز انا شايفا انها مش مشكله بالعكس دى احلى طريقه للحفاظ على راحتك النفسيه والجسميه ولو انتى مش عايزا تنامى كدا اشربى قهوة او شاى بس اخد الشكولا اكلها لوحدى من غير ريفو حتى Wink Very Happy

مشكلتي كبيرة جدا جدا
صفحة 1 من اصل 1